listopada 16, 2015

NIESPODZIANKA dla Was od BLONDYNKI


Moi Drodzy.
Teraz to sobie chwilę pogadam, ale myślę, że nie będzie źle.
Tak więc nie przejmuję się tym, że moje filmiki są mało profesjonalne, ale najważniejsze, że pomogły już wielu osobom przełamać się i zrobić ciasto drożdżowe, które wyszło. W lato wielu z Was poznało nowy sposób na drylowanie wiśni, więc filmików będzie więcej, a ja z czasem się wyrobię i poprawię na jakości i pewności przed kamerką,obiecuję.

Do rzeczy. Nie jestem typem egoistki i chciałabym aby wszystkim wychodziły dekoracje i desery tak jak mi, a nawet lepiej. Postanowiłam co jakiś czas zorganizować akcję wspólnego pieczenia, takiego online. Czyli Nakręcę filmik instruktażowy, taki bardzo dokładny ze wszystkimi moimi trikami i potem Wy będziecie wykonać to samo w domu. Tu będą Wam potrzebne akcesoria takie same jak ja mam, ale spokojnie koszty nie będą duże, bazować będę na akcesoriach, które posłużą nam w wielu przepisach i są raczej uniwersalne.  Więcej na bieżąco będzie pojawiać się na fan page`u BlondynkaGotuje na portalu Facebook. Tu też będą informacje, więc spokojnie, akcja jest dla wszystkich chętnych, nie jest obowiązkowa. Będą to publiczne informacje i filmiki będą pojawiać się na blogu.

W związku z tym udało mi się wynegocjować ceny w jednym sklepie. Postanowiłam negocjować produkty Tescoma, święta za pasem, a tam znajdziecie ogromny wybór blach do pieczenia, foremek na pierniczki i wielu wielu innych fajnych potrzebnych rzeczy i Tescoma jest jakościowo naprawdę dobra, a ceny ma przystępne, a dodatkowo robiąc zakupy we wskazanym sklepie jak wpiszecie hasło to na wszystkie artykuły Tescoma otrzymacie 10% obniżki, produkty, które są w promocji w tym sklepie obniżka nie obowiązuje bo i tak jest obniżona. Wchodząc na sklep można wpisać w wyszukiwarkę sklepu Tescoma i wyświetli Wam się kilkanaście stron z produktami tej firmy.

A tu podam gotowy taki link z 26 stronami produktów Tescoma:
http://dowarzyw.pl/pl/producer/Tescoma/6

W tym sklepie też jest firma WILTON i z tej firmy do naszej zabawy będziemy potrzebować jedną tylkę, obojętnie, którą z tych dwóch podanych i jak ktoś nie ma to rękaw cukierniczy Wilton. Ja ręczę tu głową zarówno za jakość produktów Wilton jak i obsługę sklepu. Powiem tylko worek Wilton używam codziennie do różnych rzeczy, wytrawnych też i i tak od 3 lat i nadal jest ok! Czyli to zakup na lata. Ja obiecuję, że ja pokażę Wam, jak bardzo prosto stworzyć cuda. A koszt takiej tylki to tylko 10 zł, rozmiary worków są różne i ceny ich też, więc dopasujcie sobie cenę i rozmiar do Waszych potrzeb. Ja używam tego 45 cm. Nie potrzebujecie żadnego adaptera! Tylko tylka i worek.


Tu jest tylka Wilton 2D i bezpośredni link do niej w tym sklepie:


Tu jest tylka Wilton 1M i bezpośredni link do tego produktu:

Konkrety:
O jaki sklep chodzi?  
 www.dowarzyw.pl

Jakie produkty?  
Wszystkie produkty Tescoma zapłacicie 10 % taniej po wpisaniu hasła w pole "KOD RABATOWY" (te w promocji nie podlegają wspomnianej dodatkowej obniżce 10 %)

Jakie hasło trzeba wpisać?
Blondynka

Do kiedy trwa promocja?
Od dzisiaj 16.11 do następnego poniedziałku czyli 23.11

Produkty innych firm nie podlegają tej obniżce na hasło!

Ps. Nie mam z tego żadnej kasy! Robię to z czystej sympatii do Was .

SERDECZNIE pozdrawia WASZA BLONDYNKA :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger