sierpnia 22, 2014

Kurczak z warzywami po staropolsku


Bo lenia każdy może czasem miec! Mój brat leń tym razem odwiedził mnie. Z pomocą przyszedł IGLOTEX z mieszanką warzyw :) Jestem zadowolona. Obiad lekki ale sycący. Smakował zarówno mnie jak i mojemu synowi.


Składniki na 2 osoby:
  • 1 pojedynczy filet z kurczaka
  • 450 g (1 opakowanie) warzyw po staropolsku IGLOTEX
  • kilka listków świeżej szałwii
  • masło 
  • pieprz
  • papryka ostra mielona
* zamiast gotowej mieszanki możemy użyc następujących warzyw: ziemniaki, cebula, pieczarki, por, papryka czerwona, papryka żółta, natka pietruszki


Wykonanie:
W woku  rozpuściłam masło, na które wrzuciłam pokrojonego w kostkę fileta z kurczaka. Obsmażyłam mięso, potem wrzuciłam na nie zamrożoną mieszankę warzyw po staropolsku, przykryłam i dusiłam około 15 minut. Co jakiś czas mieszałam. Na koniec doprawiłam do smaku pieprzem, solą i papryką ostrą.
Danie przybrałam listkami szałwii, które oczywiście zjadłam :)
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

2 komentarze:

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger