grudnia 13, 2014

Koktajl Pomarańczowy ze Spiruliną


Pamiętacie jak w lato kombinowałam różne połączenia smakowe koktajli i spiruliny? Dążyłam do tego, aby smak glonów był jak najmniej wyczuwalny i w tym przypadku nie poczułam smaku glonów. Oh yeah! Dlaczego nie wrzuciłam żadnej mięty, bazylii czy melisy, jak to zwykle czyniłam? Mój zielony "ogródek" przechodzi kryzys i do wyboru miałam świeże liście laurowe albo rozmaryn, tak więc odpuściłam, ale  i tak wyszło super :) Polecam, bo smak świetny, bo samo zdrowie i mnóstwo składników odżywczych, to dzięki spirulinie.
Więcej o spirulinie i kilka innych napojów z jej dodatkiem znajdziecie w tych postach:

SKŁADNIKI:
  • 4 dojrzałe, słodkie pomarańcze
  • 1 malutka łyżeczka spiruliny Skworcu


Wykonanie:
Jak zauważyliście składników jest tyle, że ho ho! Najważniejsze i najbardziej pracochłonne było usunięcie błonek z pomarańczy. Tylko sam miąższ, bo błonki nie zmiksują się dokładnie, uwierzcie, sprawdzałam :) Jak już oddzielimy miąższ, wkładamy go do blendera, wsypujemy małą, płaską łyżeczkę spiruliny w proszku i dokładnie miksujemy, a potem? Na zdrowie!
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

1 komentarz:

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger