lutego 09, 2015

Tafla Mlecznej Czekolady z Orzechami - Na Bogato ;)


Czy to będzie przepis? Tym razem nazwałabym to propozycją. W moim domu często przetapiamy zwykłe czekolady mleczne, gorzkie i białe, z których razem z synem tworzymy sobie własne tafle czekoladowe, wrzucamy do nich to co uwielbiamy. Nie ma wtedy problemu, że czekolada bakaliowa ma rodzynki, których nie lubimy, bo nasza bakaliowa rodzynek nie ma. Nie narzekamy, że w czekoladzie orzechowej jest za mało orzechów, bo pakujemy do niech dużo orzechów. Dzisiejsza tafla orzechowa jest naszą taflą mleczną z orzechami na bogato, a co! My mieliśmy akurat takie orzechy, Wy możecie użyć takich jakie akurat macie w domu, choć powiem szczerze, że warto sięgnąć po orzechy macadamia, czy brazylijskie, bo są pyszne!


Składniki:

Wykonanie:
Czekoladę rozpuściłam w kąpieli wodnej. Orzechy brazylijskie przekroiłam na trzy części, laskowe podpiekłam w piekarniku i usunęłam z nich skórkę. Rozpuszczoną czekoladę wylałam do prostokątnego pojemnika i razem z synem powtykaliśmy w nią orzechy. Pojemnik z czekoladą wstawiliśmy do lodówki i po niecałej godzinie nasza czekolada była gotowa do zjedzenia. Szybko się ją przygotowuje, ale jeszcze szybciej znika :)
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger