czerwca 12, 2015

Lekka Sałatka z Marynowanym Serem Cytrynowo Miętowym, Arbuzem i Truskawkami


Uwielbiam kolory na talerzu! Połączenie sera feta z arbuzem jest oczywiste, a gdyby tak fetę zamienić na Ser Koryciński Swojski Czesławy Zarzeckiej? No właśnie. Pamiętacie Marynowany Ser Koryciński w Oliwie z Oliwek Cytrynowo Miętowy? Właśnie wtedy marynowałam ten ser w takim smaku, aby pasował do tej właśnie sałatki. Bo ta sałatka nie dawała mi spokoju, strasznie długo chodziła za mną i nie żałuję. Jest pyszna. Lekka, orzeźwiająca i co najfajniejsze, smaki do siebie pasują.To jest mój klimat, który tak bardzo lubię. Macie ochotę na nowe? Polecam!

Każdy czerwony wyraz w tym poście jest linkiem, który przekieruje Cię na odpowiadającą znaczeniu stronę, przepis lub sklep, w którym można nabyć produkt.



 Składniki:

Wykonanie:
Naprawdę warto zamarynować sobie ser, ma same plusy, bo oliwa z zalewy spełnia rolę oliwy smakowej, którą możemy polać sałatkę. Taki ser długo można przechowywać w lodówce. Jest smaczny i całkowicie naturalny. Jednak zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy chce i ma ochotę mieć ten właśnie ser, więc możecie zastąpić go serem feta, ale to już nie będzie to samo. 

Truskawki i roszponkę umyłam i osuszyłam. Słoik z serem wyciągnęłam wcześniej, bo oliwa w lodówce zakrzepła, ale jak słoik złapał temperaturę pokojową, oliwa wróciła do swojej dawnej konsystencji. Na dno talerza wysypałam roszponkę, potem truskawki i arbuza pokrojone na kawałki i na koniec kosteczki sera. Potem tylko delikatnie polałam oliwą z zalewy i zabrałam się za jedzenie. Pyszności!
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

1 komentarz:

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger