sierpnia 26, 2015

Czekoladki z Nadzieniem Kokosowymi Malinką, albo bez :)


Jak już zrobiłam krem kokosowy, to potem jakoś tak samo wyszły te czekoladki. Czy to będzie przepis precyzyjny? Nie. To będzie inspiracja dla Was. A to było tak, czekoladki nadziałam kremem, ale do jednej oprócz kremu włożyłam malinkę i żałuję strasznie! Żałuję strasznie, że tylko do jednej czekoladki włożyłam, bo ta z malinką była przepyszna! Owoc przełamał słodycz kokosu, do tego smak czekolady deserowej dopełnił całość. Normalnie rewelacja smakowa :) Poniżej widać jak Blondynka szukała tej jedynej z malinką, bo mi się pomieszały podczas wyciągania z foremki :)



Składniki:
  • czekolada deserowa
  • krem kokosowy  <----- kliknij nazwę wpadniesz na przepis :)
  • opcjonalnie kilka malin

Wykonanie:
Czekoladę rozpuściłam  i wysmarowałam nią foremki, a że do czekoladek w foremkach wybory zbytniego nie mam postawiłam na serduszka :) Wysmarowane foremki wstawiłam do lodówki do zastygnięcia. Kiedy czekolada w foremkach zastygła, do każdego serduszka wyłożyłam krem kokosowy, ugniotłam delikatnie i zalałam czekoladą, aby zamknąć czekoladki. Jeśli dodacie malinkę, to trzeba zmniejszyć ilość kremu i w to miejsce włożyć malinę i oczywiście zalać czekoladkę, aby ją zamknąć :) Potem do lodówki do zastygnięcia. U mnie czekoladki wytrzymały do wieczora, a ja zjadłam tylko 2 z 15 :)
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

6 komentarzy:

  1. alez one urocze i zdecydowanie z malinami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, podziwiam, ale to już mówiłam nie raz. Skoro jedna blondi zrobiła, to chyba druga też potrafi :). Powidz mi tylko w czym to zrobiłaś, że to tak ładnie powyłaziło z foremek? Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie mogę się na nie napatrzeć :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BIstro Mamo, moja ulubiona blogerko, nawet nie wiesz jak w jakim szoku jestem, że podobają Ci się moje czekoladki :)

      Usuń
  4. Ale pomysłowe! Domowe słodkości są najlepsze :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie poproszę wersję z malinką :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger