kwietnia 04, 2016

Sokowirówka 3 w 1, czy "kombajnem" jeździ się faktycznie lepiej?


Zamienię Ciebie na lepszy model........ W mojej kuchni pojawił się kolejny model sokowirówki, ale czy faktycznie lepszy?


Otóż moi mili Państwo zauważmy pierwsze różnice: rozmiar, tryby pracy, moc i cena.


Aaaa i zapomniałabym, jeśli różnią się rozmiarem to i sitka są różnych wielkości, ale to akurat nie ma znaczenia.

Przejdźmy więc do tego rozmiaru. Model 3 w 1 Juicer jest troszkę mniejszy od modelu Aura (ten model opisałam tu Sokowirówka,czy warto?), przez co rozumiemy mniejszą pojemność pojemnika na odpady. Jak dla mnie Juicer jest zgrabniejsza, ma równie dobre jak poprzednia przyssawki (nóżki), ale mniejsza znaczy  też to, że przygotowując dużą ilość soku będzie trzeba częściej opróżniać pojemnik na odpady. Rozmiar sitka nie sprawił, że zauważyłam jakąkolwiek różnicę w wyciskaniu.

Tryby pracy w Aura mamy dwa (do twardych i do miękkich owoców i warzyw), a w Juicer mamy jeden tryb do produktów o różnych strukturach i tryb pulsacyjny bardzo przydatny jedynie przy opcji blendera. Moc tu znaczna różnica: Aura 650 W i Juicer 800 W. Uważam, że większa moc jest tu tylko dzięki opcji blendera, bo jeśli chodzi o samą sokowirówkę to 650W spokojnie dawało radę zarówno z selerem naciowym, porzeczkami czy twardym burakiem. Tu przyznam, że Juicer pracuje odrobinę głośniej od modelu Aura. Najgłośniej pracuje z wyciskarką do cytrusów. Osobiście nie ma to dla mnie znaczenia, bo przygotowanie soku to praktycznie max 3 minuty, a nawet mniej, kiedyś zmierzę ;)




SOKOWIRÓWKA
Jeśli mamy 3 w 1 , więc logiczne, że części będzie więcej i jest, ale nawet zgrabnie mieszczą się w mojej szafce, to bardzo miła niespodzianka. Plus daję też za taki kształt części, że myje się ją dużo wygodniej i łatwiej niż poprzedni model. Kolejny duży plus za "niekapek", czyli końcówkę, przez którą sok wycieka do szklanki. Jak kończymy wyciskać, albo zmieniamy części na inny tryb wystarczy ją lekko przekręcić i nie mamy obok sokowirówki kałuży skapującego soku. Lubię to! Tak jak w poprzednim modelu dzbanek mnie nie zachwycił, tak w tym modelu pojemnik na sok zdobył moje serce. Przeźroczysty, szeroki, łatwy do mycia, funkcjonalny, bo pełni rolę pojemnika blendera, oraz pojemnika na sok lub koktajle, a dzięki pokrywce zabieram go do pracy z ulubionym napojem. Pokrywka jest niezwykle szczelna, posiada "dzióbek " do picia, a dodatkowo posiada odpowietrzacz, czyli jeśli przyszłoby nam do głowy wypić sok za jednym przechyleniem nie mamy efektu zapowietrzenia się pojemnika. Lubię to!


BLENDER
Przy sokowirówce niezwykle przydatna opcja, bo odpada nam mycie dzbanka osobnego blendera. Ja robię to tak, że najpierw wyciskam sobie cytrusy, zmieniam części, wyciskam sok, a potem do kubka (pojemność 750 ml) wrzucam banana, truskawki, kiwi czy inne owoce o smacznym miąższu i miksuję wszystko. Na koniec zakręcam pokrywkę i mogę biec do pracy z ulubionym napojem. Noże wyglądają dość niepozornie, ale dobrze radzą sobie nawet z kruszeniem lodu. Lubię to!



WYCISKARKA DO CYTRUSÓW 
Naprawdę jestem pod wrażeniem, bo gdy wyciągałam sprzęt z pudełka byłam przekonana, że raczej tej funkcji używać nie będę, rzeczywistość okazała się całkiem inna. Używam tak samo często jak pozostałe. Mało tego mimo,że przy tej opcji sprzęt działa najgłośniej to świetnie wyciska cytrusy do ostatniej kropli, a sok nie jest klarowny tak jak po sokowirówce, bo razem z nim do kubka wpadają drobinki miąższu, a białe albedo pozostaje na skórce i sitku. Lubię to bardzo!


MOJE WRAŻENIA
Bardzo lubię ten model za funkcjonalność, dzięki czemu podczas przygotowywania ulubionego napoju taki jak Sok a`la Kubuś nie muszę brudzić dodatkowych pojemników i sprzętów, więc mniej mycia. Nie mam zmywarki do naczyń (części można myć w zmywarce), dlatego bardzo istotna jest sfera utrzymania części w czystości i tu producent wyszedł na przeciw moim oczekiwaniom w tej kwestii, części są proste w budowie, nie mają zakamarków dzięki czemu utrzymanie w czystości nie stanowi żadnego problemu i nadal zajmuje mi to tylko kilka minut. Przyssawki tak mocno trzymają sprzęt na blacie, nie ma możliwości aby się przemieszczał. Intuicyjna obsługa, eleganckie chromowane wykończenia. W instrukcji możemy znaleźć zarówno informacje typowo techniczne, ale także kilkanaście przepisów na pyszne soki, na koktajle i zupy przygotowane przy pomocy opcji blendera, więc brak pomysłów nabywcy nie  będzie groził. 

3 w 1 Ultimate Juicer firmy Russell Hobbs dopiero wchodzi na Polski rynek i tu cena jest dużo wyższa niż  model Aura, ale powinniśmy zrozumieć producenta, bo w tym przypadku oferuje nam nie jeden ale 3 sprzęty małego AGD w jednym. Dla mnie to taki kombajn do różnego rodzaju napojów. Wybór jak zawsze należy do Was. Ja pokazałam Wam takie ujęcia i rozpisałam się trochę, abyście mogli poczytać coś więcej na temat produktu, niż to co pisze w ofertach sklepów. 
Za uwagę dziękuję, 
Wasza BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger