czerwca 23, 2015

Truskawki z Kawową Bitą Śmietaną, czyli Blondynkowe Deserki z resztek


To co tu widzicie, to resztki kawowej bitej śmietany która została mi po przygotowaniu Cupcakes. Szkoda mi było jej wyrzucić, a skoro w lodówce leżały czekoladowe foremki postanowiłam to wszystko jakoś połączyć. Wiem, nie każdy z Was ma takie foremki w domu, gdybym ja ich nie miała z pewnością wycisnęłabym bitą śmietanę do kieliszków, lub przygotowała podobne czekoladowe foremki w silikonowych foremkach na muffinki. W każdym bądź razie chciałam Wam pokazać, że bita śmietana z truskawkami wcale nie musi być nudna. Jeśli Wy akurat nie piekliście cupcakes tak jak ja, a chcecie wiedzieć jak przygotowałam kawową bitą śmietanę napisałam przepis. Dość oczywisty, ale spotykam się z różnymi pytaniami, a obserwują mnie osoby na różnym poziomie umiejętności pieczenia i przygotowywania deserów, postanowiłam napisać oczywisty przepis :)



Składniki:
  • 150 ml śmietany kremówki 30 % (myślę, że tyle powinno wystarczyć)
  • 1-2 łyżeczki cukru pudru
  • 1-2 łyżeczki kawy w proszku ( u mnie typu Crema)
DODATKOWO użyłam:

Wykonanie:
Dzięki gotowym już salaterkom wystarczyło, że tylko ubiłam kremówkę z kawą i wycisnęłam ją do salaterek, potem tylko posypałam czekoladowymi kropelkami, kawałek truskawki i gotowe :)
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

2 komentarze:

  1. Wyglądają uroczo, takie resztkowe desery często wychodzą najlepsze :) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger