sierpnia 19, 2014

KONKURS - Danie z woka!


W maju obiecywałam Wam, że będę dzielić się produktami, które testuję i recenzuję. Dotychczas podzieliłam się przyprawami, bakaliami, herbatami, makaronami, blenderem. Dziś czas na patelnię Ballarini! Tak, dobrze przeczytaliście. Na dodatek jest to patelnia, która dopiero pojawi się w ofercie Ballarini, więc zwycięzca będzie pierwszy mógł sprawdzić produkt firmy Ballarini, do której osobiście mam pełne zaufanie.


zdjęcie pochodzi ze strony www.Ballarini.pl

Będę wybierać:
Najlepsze danie z woka przyrządzone w zaciszu domowym!

Przygotuj danie w woku, napisz kilka słów jak i z czego je wykonałaś, zrób zdjęcie potrawy i wyślij do mnie na adres mailowy fallenangel172@interia.eu. Udostępnij link z konkursem z fan page`a bloga <klik> na portalu Facebook na swoim profilu lub ten post na swoim profilu Facebook, jeśli nie masz tam profilu udostępnij na profilu Google+ i cierpliwie poczekaj na ogłoszenie wyników, które ogłoszę 28 sierpnia zarówno na blogu jak i na fan page`u bloga, na który serdecznie Was zapraszam:)





Krótki regulamin:

  1. Organizatorem konkursu jest blog Blondynkagotuje.blogspot.com.
  2. Sponsorem nagrody jaką jest patelnia linii Firenze głęboka o średnicy 26 cm jest włoska firma Ballarini.
  3. Konkurs trwa od od 19 sierpnia do 26 sierpnia do północy.
  4. Ogłoszenie wyników konkursu będzie 28 sierpnia.
  5. Nagroda do zwycięzcy wysłana będzie do 5 dni roboczych.
  6. Nagroda wysyłana jest tylko na terenie Polski.
  7. Uczestnik wysyła  zdjęcie potrawy i przepis związany tematycznie z hasłem konkursowym na mój adres mailowy: fallenangel172@interia.eu
  8. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest udostępnienie tego postu na swoim profilu na portalu Facebook lub Google+.
  9. Możesz wysłać maksymalnie propozycje dwóch dań z woka.
  10. Po ogłoszeniu wyniku, zwycięzca konkursu proszony jest o podanie droga mailową danych adresowych potrzebnych do wysyłki nagrody, ma na to 4 dni.


Ps. W zgłoszeniach piszcie proszę Imię, Nazwisko i Miejscowość, w której mieszkacie :)

Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy i Wszystkim życzę POWODZENIA!

Wasza BLONDYNKA :)

1 komentarz:

  1. Czy to musi być nowy przepis czy może być mój ulubiony, który już publikowałam na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger