sierpnia 28, 2014

Wynik Konkursu - Najlepsze Danie z Woka w zaciszu domowym!



Dzień Dobry Kochani!

Nadszedł dzień ogłoszenia zwycięzcy. Zgłoszeń było strasznie dużo, a w ostatnich godzinach przyjmowania zgłoszeń jak szaleni wysyłaliście swoje smakowitości. Przyznam się, że przeglądając Wasze propozycje ośliniłam się strasznie :)

Do rzeczy: jedna patelnia i jeden zwycięzca.

Potrawa, którą nominowałam do głównej nagrody zahipnotyzowała mnie. Dosłownie! Nie mogłam oderwać wzroku, czytałam składniki i patrzyłam na zdjęcie, patrzyłam na zdjęcie i czytałam. Jeszcze ta nazwa....Kieryczos? Co to znaczy?  Dla mnie ten, a może to Kieryczos jest najlepszym daniem w tym konkursie!



A teraz fanfary! 

Głęboką patelnię Ballarini wygrywa AGATA WAKSMUNDZKA z Wrocławia! Gratuluję serdecznie Agato! Proszę, podeślij mi mailem adres i numer telefonu dla kuriera, bo chcę jak najszybciej podać je sponsorowi nagrody firmie Ballarini, której również bardzo dziękuję.

Pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie. Bardzo bardzo dziękuję. Niedługo kolejny konkurs, w którym troszkę sobie popieczemy, co Wy na to? Chcecie kolejny konkurs?

A tu przepis Pani Agaty na tajemnicze Kieryczos :)


KIERYCZOS

składniki:
- 5 średnich cebul
- połowa pora (zielona część)
- 5 kiełbas białych parzonych
- 1 duża papryka słodka czerwona
- 1 słoiczek czosnku marynowanego wraz z zalewą olejową curry
- 100g białego ryżu długoziarnistego
- natka pietruszki
- przyprawy: mieszanka suszonych warzyw (zdrowa domowa wegeta!), curry

przygotowanie:
Na zalewie oliwnej ze słoiczka po czosnku smażymy w woku cebulę
pokrojoną w talary oraz por pokrojony w krążki, posypujemy je domową
wegetą. Następnie dodajemy kiełbasę pokrojoną w plastry, paprykę
pokrojoną na kawałki, czosnek marynowany w całości. Kiedy wszystko mamy
już podsmażone, dodajemy curry i mieszamy wszystko razem.
Tak gotowe danie podajemy na ciepło wraz z ugotowanym na sypko białym
ryżem. Danie jest bardzo smaczne i sycące. Czosnek marynowany który ma
już w sobie smak curry nadaje całej potrawie ciekawy i bardzo przyjemny
smak. Zalewa olejowa która pozostała w słoiczku wprost idealnie
sprawdziła się do smażenia. Polecam gorąco i życzę smacznego:-)

Pozdrawiam Was Serdecznie
Wasza BLONDYNKA :)

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz pięknie dziękuję :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Agata W

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger