października 30, 2014

Tafle Białej Czekolady z Krokantem Pistacjowym, Kandyzowanym Zielonym Pomelo i Czarną Porzeczką


Duuuża tabliczka czekolady, to jest to co uwielbia mój syn. Zresztą takich uwielbiających troszkę tu by się znalazło. To niesamowite jak zabawy czekoladą relaksują. Ja osobiście podczas tych czynności wpadam w fajny nastrój. Wszystko wokół mnie wtedy zwalnia, jestem tylko ja i moje myśli, no i oczywiście czekolada. Dlaczego by nie skomponować własnej kompozycji czekolady bakaliowej? Osobiście nie lubię czekolad bakaliowych, bo tam zawsze są rodzynki, a tu mogłam wrzucić do czekolady, to co lubię. Krokant pistacjowy dał chrupkość, pomelo lekko limonkową nutę, a porzeczka przełamała słodycz. Mmmm :)

I tym razem sięgnęłam po czekoladę w kaletkach belgijskiej firmy Callebaut. Właściciel sklepu, a jednocześnie ekspert w dziedzinie czekolady porównał Callebaut do samochodu Audi...... nigdy nie jeździłam Audi, ale już lubię to metaforyczne Audi :) Patiserka to sklep internetowy, a dla mnie prawie raj w temacie czekoladek. Mają tam praktycznie wszystko czego potrzeba do stworzenia czekoladowych smakołyków. Ja tam wpadam dość często, lubię tam wracać, lubię ich piękne zdjęcia, czytam artykuły. Właściciel świetnie to wymyślił, bo sklep działa jak magnes, a produkty .... życzę każdemu z Was aby co najmniej raz w życiu miał możliwość popracowania z produktami Callebaut lub Cacao Barry.



Składniki:

Wykonanie:
Wykonanie jest banalnie proste. Czekoladę rozpuściłam w kąpieli wodnej. Przeszłam kolejną lekcję temperowania czekolady, ale to nie jest wymagane :) Do rozpuszczonej czekolady wsypałam krokant, wymieszałam. Czekoladę wylałam do pojemnika o wymiarach 22 x 12 cm. Na wierzchu ułożyłam posiekane kandyzowane pomelo i kandyzowaną czarną porzeczkę. Wstawiłam do lodówki do stwardnienia lub stężenia - jak kto woli :) A potem tylko jeść, jeść, jeść.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)


3 komentarze:

  1. Pięknie to wygląda! ja chyba w końcu też muszę zrobić swoją czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ale to musi być pyszne, z chęcią bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger