lutego 23, 2015

Sałatka z Serem Korycińskim Swojskim, Truskawkami, Migałami na Jogurcie Cytrynowym


To jest mój klimat. Dobra sałatka, dobry ser i ja już nic nie chcę więcej! W tym roku nie było porządnej zimy, zastanawiałam się ostatnio, czy już jest wiosna, czy jeszcze zima. Zresztą nie ważne. Mnie nic nie powstrzyma przed tym kiedy chcę wiosnę na talerzu. Zrobię na wiosnę, a nawet w zimie! Wszystko mam zaplanowane, to nie przypadek, że w mojej zamrażarce przeważają owoce. Zamrożone w różnej postaci. W sałatce widzicie mrożone ćwiartki truskawek, oczywiście ostrożnie rozmroziłam przed wyłożeniem ich na sałatę :) Sałatka pyszna, dla nas idealna! Na sam widok takiego talerza uśmiech miałam od ucha do ucha. Tym bardziej, że nalazł się tam produkt, którego smakiem jestem zauroczona  :) Mam na myśli sałatę? Nie. Truskawki? Nie. Ser Kochani i to wcale nie byle jaki. Polski, ekologiczny i w 100% naturalny, a smak..... mmmm, rewelacja! W dodatku to ser o wielu twarzach, dojrzewający, ser o wielu zastosowaniach, ale to będę pokazywać na bieżąco. Co to za ser? Ser Koryciński "Swojski" Czesławy Zarzeckiej.



Składniki:

Wykonanie:
Dlaczego nie podałam proporcji? Otóż proporcje zależą od tego dla ilu osób przygotowujemy sałatkę. Jogurt naturalny wymieszałam z sokiem z cytryny. Ser pokroiłam na nieduże trójkąciki. Migdały lekko uprażyłam na suchej patelni. Talerz posmarowałam grubą warstwą jogurtu cytrynowego, na niego poukładałam listki z miksu sałat, poukładałam ser, ćwiartki wcześniej rozmrożonych truskawek, jeśli macie świeże to jeszcze lepiej, całość posypałam płatkami migdałów i wszystko oprószyłam pieprzem.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger