czerwca 24, 2016

Koktajl Jagodowy z Jarmużem, Mlekiem Kokosowym......, bez cukru


Cała szklanka zdrowego i to fajne uczucie, że zrobiło się dobrze organizmowi. Jest tak gorąco, że nie mam ochoty ani na jedzenie, ani na robienie czegokolwiek. Leżałabym gdzieś w przeciągu i patrzyła na sufit, albo nie, kolorowała Kwerkle :)


 Z drugiej strony chciałam sobie sprawdzić jak działa blender ręczny, który kurier przyniósł mi dwa dni temu. Możecie się śmiać, ale w życiu nie miałam blendera ręcznego, takiego własnego, chciałam bardzo. W domu mam chyba ze sześć różnych kielichowych, a takiego do łapki ani jednego. Ale już jest super, bo mam Silver Crest od Lidl`a. Z tej firmy mam jeszcze mikser planetarny i jestem zadowolona, a blender zapunktował u mnie, mimo, że to było dopiero pierwsze użycie jednej końcówki. Postawiłam poprzeczkę wyżej, bo do  kubka wrzuciłam mrożone jagody i maliny, zielsko, orzechy i nasiona i poradził sobie świetnie, co mnie ucieszyło. Punkty ma u mnie za:
  • dobrą moc, bo 600W
  • cicha praca silnika, 
  • świetnie leży w dłoni,
  • pojemniki posiadają pokrywki,
  • wszystko łatwo i szybko się myje, 
  • no i cena przystępna, bo 79 zł
Od jutra będzie dostępny w sklepach stacjonarnych, to tak jakby ktoś miał ochotę kupić ten sprzęt. Kiedy pokazałam zdjęcie blendera na FB, kilka osób napisało w komentarzach, że ma ten sprzęt i używają już dwa i trzy lata, to dla mnie dobra wiadomość, znaczy, że i może mi posłuży długo. Jedyna uwaga była, żeby trzepaczką do ubijania piany nie próbować robić ciast typu brownie, bo można spalić silnik, a tak poza tym wszystko pisali na plus.  Wracamy do śniadania, znaczy się koktajlu.


Składniki na 2 szklanki:

Sposób przygotowania:
Jak widać na załączonym obrazku wszystko wrzuciłam do pojemnika, zalałam mlekiem i zmiksowałam. Potem dolałam wodę i wrzuciłam liście mięty, bo mi się przypomniało :) 
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger