marca 27, 2017

Spray do Oliwy Brandani


Pamiętacie post, w którym pokazywałam spray do oliwy firmy Zeal? Ten różowy taki duży? No właśnie już go nie mam, odruchowo ratując ręcznik papierowy przed upadkiem zrzuciłam spray na podłogę i pękła nakrętka. Dla mnie dramat, bo spray do oliwy stał się niezbędnym przedmiotem w mojej kuchni.

Dlaczego dla mnie jest taki ważny?
Jest to bardzo sprytne urządzenie, które przydaje się praktycznie przy prawie każdym użyciu oliwy, bądź oleju. Ale od początku. Nakrętka służy do odpowietrzenia pojemnika, dzięki czemu wytwarza się ciśnienie dzięki czemu po naciśnięciu sprayu wydobywa się z niego mgiełka prawie identyczna jak wydobywa się z dezodorantu. Tą mgiełką spryskuję sałatki, mięsko przed smażeniem, blaszki przed pieczeniem. Lubię smażyć bez tłuszczu lub na jego śladowych ilościach i tu również spray świetnie się sprawdza, bo spryskuję patelnię odrobiną tłuszczu. Jak używam spryskiwacza do sałatek, wcześniej lubię wrzucić do środka gałązkę rozmarynu, albo kilka suszonych papryczek chili lub kilka ząbków czosnku, wtedy moja oliwa nabiera smaku.



Tym razem wybrałam spryskiwacz włoskiej firmy Brandani. Z dwóch powodów: byłam bardzo ciekawa jaką jakość prezentuje i spryskiwacz jest mniejszy, bardziej poręczny i do wyboru jest więcej kolorów :) Jest jeszcze dość istotna kwestia - cena! Bardzo rozsądna cena za naprawdę wysoką jakość. Tworzywo grube, błyszczące, wszystkie detale gładkie i dopracowane. Z zewnątrz dno pokryte stalową cienką powłoką, na której bardzo ładnie prezentuje się logo firmy. Zatyczka rozsądnie zaprojektowana, bo jest prosta i płaska przez co nie ucieka z blatu kuchennego. Dlatego spokojnie można wydać 65 zł na taki kuchenny niezbędnik.


Wiecie już dobrze, że kiedy polecam produkt, to jest to produkt, który naprawdę jest sprawdzony. Spełnia kilka moich kryteriów. Zawsze wtedy tez piszę, gdzie bezpiecznie można go kupić, bo przy okazji takich zakupów sprawdzam też sklep pod kątem kontaktu, terminowości, zabezpieczenia przesyłki, bo to jest kwestia bardzo ważna, szczególnie jak mamy ochotę zamówić coś delikatnego, kruchego czy szklanego. Tym razem padło na sklep Pyszna Paczka. Złożyłam zamówienie i czułam się bezpiecznie, bo drogą mailową otrzymywałam na bieżąco o etapach realizacji zamówienia. Na przesyłkę musiałam poczekać prawie tydzień, bo wybrałam produkt, którego nie było już na magazynie i był ściągany od producenta. Ale i o tym dowiedziałam się z maila, więc byłam spokojna.


 Przy okazji do koszyka wrzuciłam syrop waniliowy Eterno. Ich cały asortyment na sobie przetestowałam i syrop waniliowy to jeden z naszych ulubionych, szczególnie Młody lubi dolewać go sobie do kawy z mlekiem :) Tak w sklepie Pyszna Paczka znalazłam nie tylko szeroki wybór asortymentu z działu akcesoria kuchenne, ale także jest dział Delikatesy, gdzie znalazłam moje ukochane Eterno i wiele innych pysznych produktów. Zresztą sami sprawdźcie!
WASZA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger