kwietnia 28, 2014

Biszkopt Artystyczny :)


To było prostsze niż myślałam. Biszkopt z wzorkami, wygląda ładnie. Nie musimy zdobić kremami, następnym razem upiekę roladę w podobnym stylu :)

Składniki:
  • 2 białka ubić na sztywno
  • 1/3 szklanki cukru - ciągle ubijając dodać:
  • 2 żółtka z łyżką wody
Wszystko razem wymieszać łyżką z:
  • 1/3 szklanki mąki pszennej
  • 1 łyżeczka mąki ziemniaczanej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli do białek
Wykonanie:
Białka ubiłam na sztywno, wsypałam cukier i miksowałam do momentu, aż cukier przestanie "chrupać" na koniec dodałam żółtka. Do masy jajecznej przesiałam mąki i proszek do pieczenia i mieszałam łyżką szybko i energicznie, ruchami od dna, aby masa maksymalnie się napowietrzyła. Ułożyłam 3 łyżki ciasta, do którego dodałam gorzkiego kakao, tyle, aby ciasto zyskało kolor. Tą malutka ilość ciasta rękawem cukierniczym wycisnęłam wzory na papierze do pieczenia, który czekał w formie na ciasto:) Na te moje wyciśnięte wzorki wylałam jasną masę. Ciasto wylałam do prostokątnej formy o wymiarach 30x20 cm. Piekłam w piekarniku nagrzanym do 150-180 stopni przez max 25-30 minut. 
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

2 komentarze:

  1. Czasem się bawię w takie artystyczne naleśniki. A biszkopt i to jego nadzienie tworzą świetną całość.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger