maja 12, 2014

Grillowana Pierś z Kurczaka w Zarąbistej Marynacie :)


Marynata zarąbista! Dosłownie. Koniecznie musicie to zrobić! A ten zestaw, który widzicie na talerzu jest jak dla mnie IDEALNY! To wszystko na ten temat :) Aaa zapomniałabym, przepis na marynatę lekko zmodyfikowałam, oryginał pochodzi ze strony Kwestia Smaku.





Składniki:
  • 1 duża pierś z kurczaka
  • sól morska Kamis
  • 3 ząbki czosnku
  • 1/2 łyżeczki imbiru w proszku Kamis
  • szczypta ostrej papryki Chili Kamis
  • 1 łyżka listków świeżego tymianku
  • 2 łyżeczki soku z cytryny
  • 2 łyżki oleju rzepakowego Biooil



Wykonanie:
Fileta z kurczaka opłukać, osuszyć. Przeciąć wzdłuż na dwa cienkie filety o grubości około 1/2 cm. W miseczce wymieszać pozostałe składniki i natrzeć powstałą marynatą mięso. Odstawić na około 30 minut do zamarynowania. Po tym czasie rozgrzać patelnię grillową i smażyć na niej mięso. Po około 3 minuty na każdą stronę. Zgrillowane mięso układamy na talerzu. Ja podałam z Zapiekanymi Młodymi Ziemniaczkami z Ziołami i Cytryną oraz Balkonową Sałatką.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)


/*post zawiera lokowanie produktu - patelnia grillowa Granitium firmy Ballarini/

8 komentarzy:

  1. Pyszności :-) wypróbuje Twoją marynatę :-) pierś nie będzie nudna :-):-):-)


    http://kulinarneszalenstwamaniusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności :-) wypróbuje Twoją marynatę :-) filet z kurczaka nie będzie nudny :-):-):-)


    http://kulinarneszalenstwamaniusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie mam zamiar sprawdzić tylko nie mam imbiru i mam nadzieję, że bez niego się obejdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis. Ja bym jeszcze dodał sosu słodko - kwaśnego :D
    Wypróbuję tą marynatę bo wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam, zamiast świeżego tymianku użyłam suszonego i natarłam podwójną pierś, potem usmażyłam. Smakowało, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam czy muszą być przyprawy firmy Kamis?Innych firm są też dobre i tak samo smaczne a tańsze? z pozdrowieniem smiling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak myślisz? Sypnij sobie czym chcesz, przecież to oczywiste, że nie musi być Kamis.

      Usuń
  7. Mięsko wyszlo pyszne. Usmazylam je na oleju z dodatkiem masła. Polecam przepis!!!

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger