listopada 17, 2014

Kotlety Schabowe Inaczej wersja z warzywami z ryżem basmati ze szczypiorkiem


Wiem, że moje Kotlety Schabowe Inaczej bardzo przypadły Wam do gustu. Postanowiłam zrobić wersję w stylu "na bogato", ale dla wszystkich, bo nadal jest to danie ekonomiczne, czyli nie drogie, a w wykonaniu szybkie!. No to, co u Was będzie na obiad?

 

Składniki na 3 osoby:
 

Ryż:
Wykonanie:
Plastry schabu rozbiłam tłuczkiem do mięsa. Przyprawiłam solą, pieprzem i papryką mieloną słodką. Cebulę pokroiłam w półksiężyce i usmażyłam na niewielkiej ilości oleju z awokado w woku. W tym czasie kotlety obtoczyłam w mące pszennej i usmażyłam na rozgrzanym oleju z awokado. Smażyłam po jednym i usmażonego kotleta przekładałam od razu do woka z cebulą ustawionego na małym płomieniu.



Na moje usmażone kotlety wyłożyłam chińską mieszankę warzyw na patelnię, przykryłam woka pokrywką i dusiłam kilkanaście minut.Podlałam odrobiną wody.

 

W między czasie namoczyłam ryż, który podsmażyłam na łyżce oleju z awokado do czasu aż ziarenka stały się szkliste, potem zalałam go wodą, którą posoliłam. Doprowadziłam do wrzenia, następnie, zmniejszyłam płomień i gotowałam do czasu aż ryż wchłonie wodę.



Kiedy ryż wchłonął wodę, garnek wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 100 stopni i trzymałam go tam 15 minut. 


W czasie, w którym ryż dochodził w piekarniku, ja wróciłam do schabu z warzywami. Odkryłam woka, doprawiłam kminem rzymskim roztartym w moździerzu, mielonymi pomidorami, papryką wędzoną słodką, solą i pieprzem oraz malutką torebką mieszanki warzyw, która była dołączona do mieszanki Iglotex. Na koniec zredukowałam ilość płynu i zabrałam się za podanie.


Wyciągnęłam ryż, dodałam do niego posiekany szczypiorek razem z cebulką dymką. Ryż ze szczypiorkiem wyłożyłam na talerze, obok ryżu plaster schabu, na który wyłożyłam warzywa.Dodatkiem do tego obiadu były ogórki kiszone pokrojone na cienkie długie słupki. Wyszło Pysznie! 
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)


/*post zawiera lokowanie produktu  firmy Ballarini - Wok Indukcyjny Master Chef Series/

1 komentarz:

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger