listopada 19, 2014

Krewetki na Ostro z Czarnym Makaronem


Dziś było bardzo pochmurno, zrobienie dobrego zdjęcia było dla mnie bardzo trudne. Wybrałam najlepsze jakie miałam. Jednak ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Za to potrawa wszystkie życzenia moje i mojego syna spełniła :) Uwielbiamy krewetki, a makaron barwiony czarną mątwą polubiliśmy bardzo. Danie wygląda jak danie w stylu Helloween :) Nie ważne, ważne, że smakowało bardzo!



Składniki na 2 osoby:
  • 250 g krewetek Black Tiger
  • 250 g makaronu tagiatelle barwionego czarną mątwą (można użyć innego)
  • 1 łyżka masła
  • 2 łyżki oliwy z oliwek (ja użyłam Farchioni ze sklepu Mantini)
  • 2 cm małej papryczki chili
  • 3 ząbki czosnku
  • 2 łyżki pietruszki posiekanej
  • sól
  • pieprz biały
  • skórka otarta z 1/2 cytryny
  • sok z 1/2 cytryny


Wykonanie:
Wstawiamy wodę na makaron. Krewetki rozmrażamy, usuwamy jelito i pancerzyk, nacinamy do połowy. Przelewamy sokiem z cytryny, solimy i posypujemy białym pieprzem. Masło i 1 łyżkę oliwy rozpuszczamy w rozgrzanym woku. Wrzucamy czosnek pokrojony w cienkie plasterki, dodajemy skórkę z cytryny i papryczkę chili pokrojoną w cienkie krążki (bez pestek). Po chwili wrzucamy krewetki i smażymy z obu stron, do czasu aż zmienią kolor. Dodajemy kolejną łyżkę oliwy z oliwek i pietruszkę. W między czasie gotujemy makaron. Ugotowany makaron odcedzamy i wkładamy do woka do krewetek i mieszamy wszystko razem. Teraz pozostaje nam wyłożyć makaron z krewetkami na talerze, na koniec posypujemy posiekaną pietruszką.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)


/*post zawiera lokowanie produktu - Wok Indukcyjny Ballarini Master Chef Series/

1 komentarz:

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger