marca 13, 2015

Koktajl Jagodowy z Chia Dwuwarstwowy


Tak, to mój kolejny dzień z nasionami Chia. Aż jestem ciekawa, czy za kilka tygodni stanę się piękniejsza, zdrowsza......... :) Zobaczymy. Przy okazji opróżniam sobie zamrażarkę z owoców, kolejny sezon coraz bliżej, a w moich szufladach jeszcze mnóstwo zamrożonych witamin :) Dziś padło na jagody. Ot taki zwykłe koktajl jagodowy. Znowu nie posłodziłam kielicha :) Dla mnie był ok. Wiem, że Wy lubicie słodko, więc znowu proponuję zdrowe słodziki syrop z agawy lub ksylitol lub erytrol. UWAGA! Nadal pamiętamy, że maksymalna dawka dzienna Chia to 3 łyżeczki, a jeśli chodzi o codzienne używanie, nie wolno ich przyjmować dłużej niż przez 12 tygodni.
O nasionach Chia, ich właściwościach możecie poczytać w tym poście "Co się kryje w nasionach Chia?", który napisałam dla Was w lipcu zeszłego roku.


Składniki:

Wykonanie:
Cóż.... Warstwę dolną, białą stanowią namoczone i napęczniałe przez noc nasiona Chia. Pamiętajmy aby przed kilka minut po zalaniu ich mlekiem, dokładnie je przemieszać widelcem. Warstwa górna to zmiksowane jagody z mlekiem. Jeśli słodzicie, to zróbcie to tylko w przypadku warstwy jagodowej podczas miksowania.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

3 komentarze:

  1. Cóż za piękny kolor, nasiona chia stały się tak popularne, a ja jeszcze ich nie próbowałam. Byłoby mi miło, gdybyś oddała Twój koktajl do kolekcji na moim blogu. Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger