czerwca 08, 2015

Waniliowa Kawa Mrożona


Za oknem upał, a my z dzieckiem zastanawialiśmy się czego nam się chce. Młody już taki mały nie jest, więc zaproponowałam kawę mrożoną, planowałam zrobić zimną i słabą, ale Młody przyszedł i zapytał co można dodać do kawy mrożonej, aby była waniliowa. W pierwszej kolejności zapytał o ekstrakt waniliowy, a ja? Mnie olśniło! Przecież na blacie stoi syrop waniliowy Eterno!. Bingo! Wiecie co? Przepyszna ta kawa wyszła, nie za słodka nie za gorzka, idealna i w dodatku zimna. Dlatego, że pić miałam nie tylko ja, ale i mój nastolatek kawę zrobiłam bardzo słabą, bo 1 łyżeczka kawy na około pół litra mleka, ale spokojnie, Wy możecie pomieszać sobie wszytko pod swoje upodobania kawowe :) Możecie dodatkowo na wierzch wyłożyć bitą śmietanę, ja nie lubię tak więc u mnie bez :)

Każdy czerwony wyraz w tym poście jest linkiem, który przekieruje Cię na odpowiadającą znaczeniu stronę, przepis lub sklep, w którym można nabyć produkt.


Składniki:

Wykonanie:
Wszystkie składniki umieściłam w dzbanku blendera i porządnie zmiksowałam. Jak widać na zdjęciach kawa wyszła dobrze spieniona i z podanych proporcji, nie za słodka, nie za gorzka. Bardzo przyjemny smak. Polecam!
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)


4 komentarze:

  1. Pewnie bardzo smaczna, uwielbiam waniliowy smak. Tylko szkoda, że do większości przepisów używasz gotowych produktów typu właśnie ten syrop waniliowy. Nie wszystkich stać na takie "rarytasy" :( Nie można zrobić tego w inny sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że słabo przeglądasz blog, gotowe używam tylko z tej firmy i w ogóle bardzo rzadko. Przetwory robię sama i często używam w ciastach i mogłabym podać mnóstwo przykładów. Zachęcam do przejrzenia bloga dokładniej ;) Syrop waniliowy możesz kupić innej firmy, widziałam w sklepach stacjonarnych, więc i Ty możesz mieć pyszną kawę :) Miłego Dnia ;)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za tak pyszna kawę, będę musiała spróbować po powrocie do domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda sprzyja takim pomysłom na kawę. Sama uwielbiam także z dodatkiem lodów waniliowych :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger