lipca 30, 2015

Smoothie z Nasionami Chia, Jarmużem i Jagodami


Kilka dni temu mieliście okazję przeczytać na moim blogu recenzję książki "Dieta Aztecka Magiczna Moc Nasion Chia". Nigdy nie wypowiadam się w ciemno, podczas czytania chciałam sprawdzić, czy takim smoothie można się najeść, bo w pierwszej fazie właśnie na spożywaniu różnych smoothie się opiera. No i zrobiłam jedną z podanych propozycji. Zdziwiłam się, bo jest syte i głód bardzo długo nie wraca, w głowie w podświadomości tylko zostaje "no przecież nic konkretnego nie jadłaś, gdzie kotlecik?", ale to tylko psychika, bo fizycznie nie czułam się głodna. Czy smaczne? Pijałam smaczniejsze, ale to można podprawić pod swój gust, przyprawami i miodem lub innym syropem. Przepis dla ciekawskich. Ja tylko się przyznam, że często zabieram to smoothie do pracy zamiast kanapek, łatwiej mi wtedy przeżyć bez obiadu :)


Składniki(334 kalorie):
  • 1 szklanka wody mineralnej niegazowanej lub filtrowanej
  • 4 łyżki stołowe nasion Chia
  • 1/2 szklanki naturalnego, beztłuszczowego jogurtu greckiego
  • 1/2 szklanki jagód lub borówki amerykańskiej
  • 3 szklanki posiekanych liści jarmużu (bez łodyg)
  • 1 łyżeczka miodu

Wykonanie:
Wszystkie składniki zmiksowałam w blenderze do uzyskania gładkiej konsystencji.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger