lutego 14, 2016

Dressing Rosyjski


O dressingu rosyjskim wspominałam Wam przy kanapkach Reuben. Wtedy jak na złość nie mogłam nigdzie dostać sosu Worcestershire, więc kombinowałam po swojemu i wyszedł pyszny dressing nierosyjski. Dziś napiszę i podam dokładny przepis na dressing rosyjski idealny do pastrami, ale także do domowych burgerów, frytek itd. Jest bardzo prosty i robię go często, bo jadamy go też z kanapkami. Tym razem przydał mi się do Pizzy Cazone w stylu Reuben. Mówię Wam, pyszności!



Składniki:
  • 3 łyżki majonezu
  • 3 łyżeczki ketchupu
  • 3 łyżeczki chrzanu
  • 2 łyżeczki sosu Worcestershire
  • 1 nieduża cebula
  • świeżo zmielony pieprz
  • szczypta mielonego chili


Wykonanie:
Wszystkie składniki umieściłam w pojemniku blendera i zmiksowałam na gładką i aksamitną masę. To wszystko Kochani. Potem sos przełożyłam do miseczki,wstawiłam do lodówki i zabrałam się za robienie pizzy.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger