marca 29, 2016

Deser dla Maluszka



Kiedy spodziewamy się gości, zwykle staramy się przyjąć ich jak najlepiej, podać coś smacznego do jedzenia, czy słodkiego do kawy. A co jeśli wśród gości pojawia się prawie roczny maluch? Jak więc ugościć takiego człowieczka? Na pewno zdrowo i deser dostosować do jego diety. Ja postawiłam na prostotę, czyli jego ulubiona kaszka ryżowa Nestle o smaku owoców leśnych i truskawki. Truskawki oczywiście z pewnego źródła z mojej działki, nie pryskane. Kilka godzin wcześniej wcześniej wyciągnęłam je z zamrażarki, a w dniu podania poddusiłam je we własnym soku dosładzając syropem klonowym. Kaszkę przygotowałam na mleku kokosowym. Całość zgrała się świetnie, bo na ten deser mieli ochotę również dorośli, ale musieli obejść się smakiem, dla nich przygotowałam pyszną kawę i ciasto Pychotka, a mały człowiek dostał ten pyszny deserek.



Składniki:

Wykonanie:
Mleczko wlałam do rondelka i postawiłam na małym płomieniu, doprowadziłam do zagotowania się. W czasie, w którym mleko się gotowało zabrałam się za truskawki, które wyciągnęłam z zamrażarki kilka godzin wcześniej, wyłożyłam je do małego rondelka i na małym ogniu podgrzewałam, puściły sok, dolałam niecałe dwie łyżki syropu klonowego i dalej podgrzewałam, aż sok się troszkę zredukuje. Potem przepuściłam je przez praskę. Kiedy mleko się zagotowało, zestawiłam je z ognia, wsypałam kaszkę, wymieszałam dokładnie i przełożyłam do malutkiego słoiczka, na wierzch wyłożyłam ciepłe truskawki.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger