marca 23, 2014

Ziemniaczki Zapiekane w Maśle Czosnkowo - Ziołowym


Ziemniaczki zapiekane w rękawie do pieczenia z masłem czosnkowym. Mmmmm, spróbujcie ;)

Składniki:
  • kilka niedużych ziemniaków
  • szczypta gałki muszkatołowej
  • sól morska w młynku
  • świeżo zmielony pieprz w młynku
  • suszony rozmaryn
  • sok z ćwiartki cytryny
  • 2 duże łyżki 
  • Masła Czosnkowo - Ziołowego z tego przepisu

Wykonanie:
Ziemniaki dokładnie myjemy. Kroimy w ćwiartki. Wkładamy do miski i posypujemy wszystkimi powyżej podanymi przyprawami, na koniec wlewamy sok z cytryny i wszystko razem mieszamy, aby przyprawy miały możliwość przykleić się do wszystkich kawałków ziemniaków. Następnie ziemniaki przesypujemy w trzech turach do rękawa do pieczenia, po każdym wsypaniu wkładamy kawałek masła czosnkowego. Ziemniaki pieczemy około 40 minut, ja piekłam tyle ile piekły mi się udka. Co jakiś czas rękaw odwracamy do góry nogami aby masło rozprowadziło się po wszystkich ziemniakach.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger