października 30, 2016

Dyniowe Placuszki


Mój apetyt na dynię nadal rośnie. Wczoraj przyniosłam do domu kolejne hokkaido, więc na pewno to jeszcze nie koniec dyni w mojej kuchni. Dziś chciałabym Wam pokazać placuszki dyniowe, które niesamowicie smakują zarówno z miodem i owocami w syropie, ale będą też pyszne z cukrem pudrem, konfiturą, bitą śmietaną, syropem klonowym itd. Przygotowanie placuszków to kilka chwil, pod warunkiem, że wcześniej przygotujemy sobie puree z dyni. Ja przygotowałam dzień wcześniej i przechowałam sobie je sobie w lodówce. Wcześniej możecie też przygotować domową przyprawę do potraw z dyni. No to lecę z przepisem ;) Kurcze, jak tak patrzę na te zdjęcia znowu mam ochotę na te placki :)
Ps. Swoje placki podałam z kawałkiem plastra miodu akacjowego i malinami w syropie własnej roboty, nie potrafię wskazać, czy lepsze są z miodem czy malinami, bo obie wersje były pyszne!



Składniki:


Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki oprócz mąki wrzuciłam do miski i wszystko razem zmiksowałam. Kiedy składniki się połączyły wsypałam mąkę i zmiksowałam do połączenia się składników. Na patelni rozgrzałam olej kokosowy (użyłam nierafinowany, który nadał placuszkom lekkiego posmaku kokosowego) i na rozgrzany tłuszcz wykładałam łyżką niewielkie placuszki. 


Smażyłam po 2 -3 minutki na stronę. Potem tylko wystarczyło tylko wyłożyć na talerze, polać miodem lub wyłożyć ulubioną konfiturę.
SMACZNEGO życzy BLONDYNKA :)


*/post zawiera lokowanie produktu - Ballarini Portofino patelnia 24 cm/

1 komentarz:

  1. Moje puree już 3 dzień woła do mnie z lodówki, bo też mam zamiar zrobić placuchy :) Jutro już się za nie wezmę ostatecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, jestem Blondynka.

Jeśli chcesz coś napisać, wymienić myśli, porozmawiać to jest odpowiednie miejsce, w którym dbam o to abyś czuł się bezpiecznie i dobrze.

Jeśli masz zły dzień i i potrzebujesz tu wyładować swoje negatywne emocje - osobiście zaprowadzę Cię do wyjścia, Nie wyprowadzisz mnie z równowagi, więc albo się uśmiechnij albo idź dalej.

Nie rób proszę z tego miejsca tablicy reklamowej, nie bawię się w lajk za lajk itd, nie lubię spamu.

W komentarzach możesz również umieścić zdjęcia dań wykonanych z Blondynkowych przepisów, jeśli chcesz abym wkleiła je do albumu na fan page`u bloga na FB, napisz od razu, że wyrażasz zgodę na ich umieszczenie we wspomnianym albumie.

Nie bój się pytać, zawsze odpowiem i postaram się pomóc.

Czuj się tu dobrze. Życzę Ci aby Twój Dzień był zawsze pełny pozytywnych zdarzeń! Buziaki!

Drukuj

Copyright © 2016 Blondynka Gotuje , Blogger